キルステン・ダンスト、復縁をほのめかす。

その続報:ソースはhttp://us.imdb.com/news/wenn/2004-10-22#celeb1
Kirsten Dunst(キルステン・ダンスト)は、2人の破局はつらいものだったという報道を否定し、別れが一時的であるかのように示唆した。
彼女は彼との2年間の交際を今年終えた後、友人に彼を退屈だと話したと報じられていた。(関連記事)ところが2人は今週末一緒にいるところを目撃された。
彼女は彼との復縁はいつでも起こりうると話し、"I'm supposed to have said some horrible things about him, which is just not true. I don't believe we're finished for ever and neither does he. But I felt that, at the age of 22, I just wasn't ready to settle for a long-term commitment. I feel so young and there's still so much to do and see. There's been a lot of inaccurate speculation, but no-one knows the truth as we know it. I'm not seeing anyone else and, as far as I know, neither is he. We are just two people who've been in love. The feelings that Jake and I have for each other will remain very special." (私は彼についてひどいことを言ったように言われていますが、それは真実ではありません。私は2人の関係が永遠に終わったとは思っていませんし、彼もそう思っています。しかし私は22歳の時、長期の約束をする準備ができていないと感じました。私は非常に若く、まだたくさんやり残したことがあります。多くの不正確な推測がありましたが、私たち以外は誰も真実を知りません。私は他の誰かと付き合っていませんし、私が知っている限り、彼もそうです。私たちはかつて愛し合っていました。私たちがお互いを思う気持ちは特別なままでしょう。)と説明した。